środa, 19 listopada 2014

Ciąg dalszy "z jednego motka"

   Jakiś czas temu pokazywałam chustę wydzierganą z jednego motka Angory Gold BD.
Powstały jeszcze trzy:)
Pokazuję je bo być może któraś z was będzie ciekawa jak układają się kolory w gotowej robótce.Ja tak robię -przeglądam blogi jak chcę zobaczyć jak wygląda włóczka .
Angora Gold BD 4841
Ciemnoróżowy,bordowy ,bakłażan



   Angora Gold BD4684
Kolor khaki, turkus, beż

4



 Angora Gold BD 4307

 Kolory: szary, grafitowy, szmaragdowy




      Wszystkie wydziergane na drutach 4,5mm.


Mam jeszcze do pokazania szal ale pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć.
I tak na razie kończę dzierganie  chust i szali.

Pozdrawiam Anita
 

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe chusty - cudne kolory i mój ulubiony wzór :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że pokazałaś chusty bo ten wzór jest bardzo wdzięczny :) Układ kolorów na pewno się komuś przyda. Mój faworyt kolorystyczny to chusta nr 3 :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne chusty. Najbardziej podoba mi się zestaw kolorów z 2;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie chusty są cudowne, piękny układ kolorów i śliczny wzór:))) Jestem zachwycona :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusty są śliczne ale nr 2 to mój faworyt:) jakie duże wyszły?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne chusty, efektowny wzór. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo cenne informacje, Anitko :). Dziękuję, że pomyślałaś o nas. Piękne chusty i spokojnie mogłabym Ci napisać to co Ty dzisiaj napisałaś u mnie :))) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są, sama kiedyś dziergałam z Angory, ale jak lubię z niej robić tak już mniej nosić.... mnie gryzie, więc na razie szukam czegoś milszego dla skóry :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te Twoje chusty Anitko. Muszę pomyśleć o wydzierganiu takiej dla siebie.....tylko kiedy? Pozdarwiam cieplutko. Ela

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie trzy piękne, ale najdłużej zawiesiłam oko na trzeciej:)
    Czasem trudno wyobrazić sobie jak kolory się ułożą na chuście. A dzięki Twoim chustom już jest podpowiedź:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe efekty :)) mnie się najbardziej podoba pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trzy rewelacyjne:) Ja zanim zakupię jakąkolwiek włóczkę, zawsze oglądam jak dana włóczka wygląda w innych projektach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusty są rewelacyjne! Tylko dlaczego sprzedajesz je na Allegro tylko za 65 zł? Przepraszam że to piszę, ale tak niskimi cenami psujesz trochę renomę innym rękodzielnikom :) Tak być nie powinno. Przemyśl to

    OdpowiedzUsuń