poniedziałek, 14 października 2013

Urodzinowe Candy

W październiku mijają dwa lata jak zaczęłam pisać tego bloga.Właśnie z tej okazji chciałabym Wam coś podarować,bo to dzięki Wam i Waszym blogom wiele nauczyłam się przez ten czas.
Dziękuję że ze mną jesteście,zaglądacie tutaj,komentujecie,wesprzecie dobrym słowem...
Do wygrania chusta wydziergana oczywiście przeze mnie,wzorem Ishbel z cieniutkiej Drops Lace







Więcej zdjęć chusty tutaj 
Zasady takie jak wszędzie,komentarz pod postem,osoby posiadające bloga proszę o zamieszczenie podlinkowanego  banerka na swoim blogu  a osoby nie posiadające bloga proszę o adres e-mailowy w komentarzu .Zapisy do 5.12,losowanie 6.12..2013
I jeszcze mała prośba,proszę o numerację komentarzy.
I tak osoba pierwsza przed komentarzem wpisuje 1,druga 2.....itd.
To mi bardzo ułatwi losowanie :)
Zyczę danej zabawy :)

131 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Zapisuję się:) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr. 3 To tylko życzyć kolejnych owocnych lat blogowania :D Myślałam że będę pierwsza, ale na wszelki wypadek odświeżam stronę a tu się okazuje że już 3 w kolejce jestem ;)
    Hehe ;)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. nr.4 Ale Cudo:))))))) morze mi się poszczęści! Pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nr 5 piękna chusta staję chętnie w kolejce pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. nr 6 - może szóstka okaże się szczęśliwa.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie nie to 7 sa zwykle szczęsliwe:) zycze ci Anitko wiele satysfakcji z blogowania i drutowania:))

    OdpowiedzUsuń
  8. nr 8 nigdy nie przyniósł mi szczęścia, bo szczęśliwa jest dla mnie zawsze 9, ale nie czekam, zapisuję się już teraz :):):) Gratuluję Ci tak długiego blogowania i życzę kolejnych owocnych lat w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 8 gratujulę rocznicy:-))) i zapisuję się w kolejce.

    Pozdrawiam
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. 10. zamykam pierwszą dziesiątkę!
    I bardzo się z tego cieszę :) Baaardzoooo chcę zostać wylosowana :)
    pozdrawiam
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 11 A ja zaczynam drugą dziesiątkę:) Chętnie się ustawię w kolejce:) Chusta cudna:)
    http://haftipatchwork.blogspot.com
    http://drutyiszydełko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. NR 12. Tez stoje w kolejce po tak piekna chuste, chcialabym,zeby szczescie sie do mnie usmiechnelo,pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  13. NR 13 Mam nadzieję, że nie pechowy. Chusta śliczna, jak zresztą wszystkie poprzednie
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy! Z miłą chęcią zapiszę się na twoją rozdawajkę! Pstro

    OdpowiedzUsuń
  15. 15 - marzy mi się ta chusta... kolejnych takich miłych rocznic życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. 16-śliczna chusta, może tym razem dopisze mi szczęście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. 18. zapisuję się oczywiście :) pajęczynka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nr. 19. Gratuluje 2-giej rocznicy bloga i przecudnych robotek. A chusta rewelacja, wiec i ja po nia w kolejce staje. Pozdrawiam ania
    a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam i gratuluję rocznicy 100lat100lat
    chusta prześliczna z resztą już pisałam może kiedyś sama sobie zrobię
    więc niech szanse dziewczynom rosną w losowaniu
    Pozdrawiam i zapraszam Anitko

    OdpowiedzUsuń
  20. Nr 20. Ta chusta to moje marzenie od dawna, a zrobiona Twoimi rączkami to szczyt marzeń! :) Pozdrawiam Cię Anitko i życzę ciągłego zapału do dziergania :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie cuda rozdajesz,że nie sposób nie skorzystać :))Gratuluję rocznicy Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. 22. Gratuluję! I oczywiście zapisuję się na to cudne candy!

    OdpowiedzUsuń
  23. 23.Gratuluję drugiej rocznicy:) Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. 24...piekna:)))) kolejnych rocźków:)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. 26. Bardzo piękna chusta - ustawiam się po nią w kolejce. Może uda mi się dostać taki piękny Mikołajowy prezent? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. 27. Dwa lata to szmat czasu i bogata historia. Prześliczne szale i chusty dziergasz, podziwiam. Gratulacje z okazji rocznicy. Życzę wielu następnych. Chusta śliczna, bardzo mi się podoba ten wzór, więc i ja stanę do kolejki. Pozdrawiam Ania. kesja26@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 27. Piękna chusta, bardzo chętnie ją przygarnę :)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję jubileuszu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj,zapisuje sie z przyjemnoscia jak mozna oczywiscie.Piekna chusta:)Ach nie sposob pominac:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 30. Witaj! Obok takiej chusty obojętnie przejść nie można ;) Oczywiście że się zapisuję, a banerek już wstawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. 32. Stanę i ja w kolejce, bo chusta przecudna. Już się w niej widzę ;)
    tylko szczęścia mi potrzeba... pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. 33. dopisuję sie i cichutko trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 34. Chusta - marzenie! Jest niezwykła, jak wszystkie Twoje prace. Sama niestety nie potrafię dziać na drutach, tym bardziej na widok tego cuda zadrżało me serce. Zapisuję się i będę przeszczęśliwa, jeśli mi się uda ją wygrać. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  33. 35. zgłaszam się akiriazax@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. 38,tak tez jestem,juz podziwiam Twoje chusty,sama probowalam ale nie umie,wiec mam teraz sposob do wygrania,pozdrawiam milutko irena

    OdpowiedzUsuń
  36. 39? albo 40? bo chyba sie pomieszalo? Chusta cudna :) ja niestety na drutach jeszcze nie umiem :/ banerek widnieje juz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 41 :) marzy mi się otulić taką chustą
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. 42.Piękna chusta i gratulacje z powodu bloga i bardzo ładnych udziergów. Zgłaszam się do zabawy. Ania
    kesja26@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. 43. Ustawiam się w kolejce po przepiękną chustę. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. 44. Byłoby miło otulić się w zimowy dzionek taka śliczna chustą! Dołączę do zabawy: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 45. Super by było mieć taką chustę :) więc staję w kolejce. Zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/
    pozdrawiam Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. 46.
    Zgłaszam się.
    Link do blog na ,którym jest banner http://kingusia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. 47.
    Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nr 48 zgłasza się! Cudo! Idealnie pasowałaby do mojego płaszcza!
    Zapraszam rónież do mojej rozdawajki na:
    szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nr. 49
    Cudna chusta i choć rzadko staję w kolejce po rzeczy które sama robię to tutaj się zapisuję:)
    Banerek na
    http://reanja1.blogspot.com/
    i przy okazji zapraszam na moją świąteczną rozdawajkę.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  47. № 50!!!
    Какая чудная конфетка!!!!
    Приглашаю к себе на розыгрыш http://vsegoponemnoju.blogspot.com.es/2013/08/blog-post_4188.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Nr 51
    Nie mam szczęścia w losowaniach ale grzech byłoby nie spróbować. Staję więc w kolejce po to cudo i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. 52. Cudowna chusta - może i do mnie się uśmiechnie los ?
    Gratuluję rocznicy i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. 53. Zapisuję się i ja!
    Marzę o takiej chuście - więc liczę na odrobinkę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. 53. och co za cudo fantastyczne - tak mi się marzy otulać się nią zimą ;)
    pozdrawiam Cię serdecznie i staję do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja jestem ostatnia .. jak na razie w tej długiejjjjjjjj kolejce po zjawiskową chustę , Przepiekna , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. 56. Piękna cudo raczej nie mam szans ale jaka jest szansa na wzór i wskazówki jak zrobić taką chustę , wydaje mi się jednak że jest zbyt trudna jak dla mnie Pozdrawiam kłaniam się nisko takiej mistrzyni. Mój adres agk@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję dwu lat! (ja dopiero zbliżam się do roku).Powodzenia. W kolejce stanę na przekór, bo nigdy nie wygrałam:)
    A 57 to ładny numer:)

    OdpowiedzUsuń
  55. 58.Gratuluję rocznicy! Chusta jest tak piękna, że nie mogę się oprzeć i staję w dłuugiej już kolejce:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  56. 59.Urzekła mnie śliczna,zwiewna jak mgiełka chusta w cudownym kolorku.Też marzę aby tak pięknie dziergać chusty.Cichutko staję w kolejce po szczęśliwy los.Pozdrawiam Jola.Mój adres www.wyplatanemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. No to 60 :)) Ja też chcę :)) Serdecznie gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję pięknej rocznicy:) Chusta jest tak cudna i w moim ulubionym kolorze, że nie mogę sobie odmówić i musze ustawić się w kolejce, tym bardziej, że ja nie mam takiego talentu, by sobie taką wyczarować:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  59. 62.ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. 63. Też staję chociaż długość powala ;-)) Jak zwykle cuda tworzysz !!! Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. 64.Ja też chcę taką piękność.Piękne dzieła robisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. 65 bardzo podoba mi sie chusta,więc staję w kolejce,przy okazji zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  63. 66. Z wielką ochotą ustawiam się w kolejeczkę. Piękne rzeczy tworzysz. Pozwolę sobie pozaglądać do Ciebie. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  64. 67. to http://5porroku.blogspot.com/ bo tak chusta jest piękna na każdą porę roku!
    Może ta "7" pomoże:-) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  65. 68. Oby ta liczba była szczęśliwa dla mnie. Bardzo ją chcę!!!
    Buziaki, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  66. 69. Przecudna chusta! Aż brak słów! Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Zofia
    fearless1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. 70. U-la-la, ładna kolejeczka! I ja się na tę cudną chustę zapisuję! Zapraszam również na moje candy :))

    OdpowiedzUsuń
  68. 71 - podglądam, podglądam to i może się zgłoszę, a nóż szczęście dopisze ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  69. 72 - może to do mnie się szczęście uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  70. 73 może w końcu marzenie o pięknej chuście się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  71. 74 z przyjemnością się zapisuje, chusta marzenie ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. 75. jeśli można z radością się zapisuję, bo niestety sama nie potrafię stworzyć chusty-marzenia każdej z nas!Banera nie zamieszczam, bo choć założyłam bloga- nie starczyło mi odwagi i weny, by go prowadzić. Gratuluję Rocznicy i serdecznie pozdrawiam
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. 76.Prześliczna chusta, ale nie tylko ta. Bardzo chętnie się tu zagląda. Wszystkie śliczne Anitko. Podziwiam szczerze. Ania

    OdpowiedzUsuń
  74. 77. Dwie siódemki :) może będa szczęśliwe , chusta jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  75. 78. zapiszę się ,w kolejeczce po takie misterne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  76. 79. Jestem ciepłolubna, więc takie przytulne rękodzieło byłoby super. Piękne są Twoje prace, ja porzuciłam wełenki i widzę że dobrze, bo nie radziłam sobie z nimi z taką swobodą. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. 80
    znalazłam linka u Ani i postanowiłam sobie dac szansę, niewielką ale zwsze

    OdpowiedzUsuń
  78. 81. Gratulacje. Tyle wpisów, tyle chętnych i ja dołączę do zabawy. Ta chusta istne piękno, każdy chciałby taka mieć ja też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  79. 82.Chusta piękna ,że brak słów ja te,ja też bym chciała,żeby trafiła do mnie serdecznie pozdrawiam ruminianka blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  80. 83. Widzę, ze numerki trochę pomieszane, ale żeby nie mieszać dalej dopisuję się jako 83 ;)
    Banerek tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. 84 dołączam w kolejce po tę piękną chustę :D

    OdpowiedzUsuń
  82. 85. Bardzo Ci gratuluję blogowych urodzin i życzę wytrwałości i mnóstwa inspiracji do kolejnych postów. Banerek wkleiłam na moim blogu http://bluefairy-art.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  83. 86. Brawo za wytrwałość w prowadzeniu bloga :) Z przyjemnością zgłaszam się po cudowną chustę ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. 87 Śliczna chusta! Chętnie ją przygarnę :). W tym roku też mam drugą "blogową" rocznicę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  85. 88. Ale cudeńko :) Z przyjemnością wtuliłabym się w nią :) Dlatego ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  86. 89. Cudna chusta, wspaniały prezent, zapisuję się do Twojej zabawy gratulując kolejnej rocznicy w blogowym świecie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  87. nr 90 - to ja tez sie zapisze na to cudo:),
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  88. 91. byłaby cudownym prezentem pod choinkę

    OdpowiedzUsuń
  89. 92 piękne są Twoje wytwory, , zaglądam i podziwiam , a chustę pewnie muszę zrobić sama...Pozdrawiam. Lidia
    lila.b@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudowna chusta, chciałabym taką...Czy się uda? Zobaczymy. Pozdrawiam wspaniałą dziewiarkę!!!
    andziarow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. 94.
    cudne chusty, jak płatki lub skrzydła motyla....śliczne !
    chętnie spróbuję szczęścia w zabawie...
    mail: agnieszkamaat@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  92. 95 Śliczna chusta. Gdy wygram to podaruję ją córce, która spodziewa się dziecka już w grudniu. Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego. jozefalipka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. 96.Cudna chusta z przyjemnością się nią otulę tym bardziej ,że u mnie już dzisiaj biało!
    banerek u inez124.blogspot.comPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. 98. zgłaszam się
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. 99. Cudna chusta - z przyjemnością otuliłabym się w tą mgiełkę.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  96. 100. przepiękna chusta, podoba mi sie bardzo
    basia_kr25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. " 101 " To mój szczęśliwy numer bo depech'owski :D
    Takie drucikowe dzieło bym z chęcią przygarnęła
    bo ja takich cudów w życiu nie stworzę bo druty mnie parzą :(((
    Gratuluję rocznicy i zapraszam też do siebie ;)))

    http://xymciadm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Kolejnych lat wspaniałego blogowania :)))
    Z miłą chęcią zapiszę się na tak wspaniałą chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  99. 103 - tak chciałabym by to był mój szczęśliwy numer... Chusta jest cudowna. Mieć taką = spełnienie marzeń :) Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  100. 104. eh. dłuuuga kolejka, ale takie cudeńko mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  101. 105. Nie sposób przejść obojętnie obok takiego skarbu.
    Nieśmiało proszę dopisz i mnie na listę wielbicielek.

    Serdecznie pozdrawiam i cieplutko zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. 106. to i ja ze swoja skromna osoba ustawiam sie w tej dlugiej kolecje liczac chyba na cud :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    No. 107.
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  104. 109. będziesz świętować w licznym gronie, menu doskonałe
    bardzo chce wziąć udział w zabawie,
    pozdrawiam Jagoda adogaj@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. 110.
    Obłędna nagroda, niesamowity talent. Z przyjemnością biorę udział w Twoim Candy.
    Podlinkowany banerek znajduje się w prawym bocznym menu na moim blogu. Zapraszam.
    http://kauri-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. 111. Serdeczne życzenia urodzinowe dla Twojego bloga. Zapiszę się i ja w dłuuuuugą kolejkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. 112. Wspaniała chusta! życzę dużo dobrego na dalsze blogowanie. Pozdrawiam :)
    http://justmycraft.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  108. 113 chusta piękna, banerek dodany http://aneta-anabelka.blopspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  110. 114 nagroda lepsza niż 6 w totku. ustawiam się w kolejce z cichą nadzieją na zwycięstwo :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  111. 115 Staję i ja w kolejce z nadzieją, że zostanę wylosowana :) To cacuszko! Życzę dalszych rocznic :) Pozdrawiam :) ekloch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. 116.
    zgłaszam się :)
    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Chusta jest cudna :).

    Chętnie ją przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  114. Chusta piękna !!!
    Jak by co jestem 117 ale jak się wezmę to może sama wydziergam bo do drutów wróciłam po 20 latach jakoś mnie wzięło a zaczęło się od czapki poppy czy jakoś tak.
    Pozdrawiam i czekam na piękne rękodzieła w twoim wykonaniu.
    katarzyna1969j@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. 119 - chyba, bo coś się powyżej namieszało.
    Ja z drutowaniem nie mam nic wspólnego, chociaż podobne dziergane cudeńka podziwiam w sieci od dawna. Więc kto wie? Może kiedyś... A może gdyby to właśnie do mnie trafiła Twoja chusta, to będzie bodziec do nauki?:) Więc szybciutko staję na końcu kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  116. 120 ? - mnie się wydaje, że to ja jestem 120, ale może się mylnęłam :) Piękna jest ta Twoja Ishbel, też się ustawiam, prawie w ostatniej chwili :) I życzę dalszych tylko dobrych lat w blogowaniu, i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  118. 121, tez stoje w tej bardzo dlugiej kolejce, ale Twoje rzeczy sa takie piekne, pozdrawiam cieplo,ania

    OdpowiedzUsuń
  119. Prawdopodobnie 122.:)
    Jak zabawa to zabawa.:)
    Życzę przede wszystkim dalszej weny.
    Radości z blogowania.:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń