niedziela, 1 lipca 2012

Sieć rybacka

W końcu udało mi się skończyć sweterek dla córki.No ale od początku....moje dziecię poprosiło mnie żeby zrobiła sweterek "ze sznurka z okami jak sieć rybacka.....No i tutaj był problem z jakiego sznurka????-okazało się że ma to być bawełna:) Pokazała mi ten ten(klik),później byłyśmy na zakupach i w C&A znalazłyśmy podobny tylko że robiony tak jak ja zrobiłam,czyli korpus razem z rękawkami 3/4.
Zresztą zobaczcie co mi wyszło:)))
Sweterek miał być luźny ,przewiewny i opadać na jedno ramię
Włóczka Bella,wybór przypadkowy bo muszę  przyznać się że jest to moja pierwsza w życiu robótka wykonana z bawełny.Zużycie 4 moteczki.
Druty-ściągacze 3,5mm,wzór ażurowy-4,5mm
Wzór pochodzi z Sabriny -wydanie specjalne 2/2012
Mało mam ostatnio czasu na drutowanie,kolejne miodobranie,ogródek,trawniki....a do tego pogoda przez ostatnie dni wykańcza mnie,termometr przekracza w cieniu 30 stopni a w ciągu doby przeszły trzy burze,wilgotność powietrza jest bardzo wysoka,jak w tropikach....
Troszeczkę kwiatuszków dorzucę:)

Bardzo dziękuję że do mnie zaglądacie,dziękuję też za wszystkie komentarze.
Pozdrawiam atina

24 komentarze:

  1. Śliczna bluzeczka,nawet lepsza od oryginału, czy ten wzór to narzuty i 2 oczka razem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Wzór to dwa oczka razem na lewo,dwa na prawo i dwa narzuty,w następnym rzędzie nieparzystym na odwrót dwa narzuty,dwa na lewo,dwa na prawo.....

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedz!!!

      Usuń
  2. Rewelacja !
    Piękny Ci wyszedł.
    Oczywiście, że lepszy od oryginału.
    Super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dziurawiec - lubię takie -ślicznie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Siatka wyszła Ci rewelacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)) Własnie na takie coś się przymierzam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Ja też przymierzam się do kolejnego tylko tym razem dla siebie,na top idealny sweterek
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetna ta siateczka! No świetna. I mam nadzieję, że córka wyraziła swój zachwyt ;) Kwiaty zachwycają urodą. Dobrze, że zatrzymałaś ją na zdjęciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)No nie wiem czy reakcję dziecięcia można nazwać zachwytem ale zadowolona jest....czy będzie nosić to się okaże;)))

      Usuń
  7. bardzo fajna siateczka..ciekawy kolor..mysle,ze dziewczyna ponosi ta bluzeczke i bedzie zadowolona...zdjecia kwiatow cudne,...podrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Siateczkowa bluzeczka bardzo udana:) kolorek świetny:)córka na pewno zadowolona:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna bluzeczka ja tez nie robiłam jeszcze nic z bawełny pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest cudny:)) a bawełnę bardzo fajnie się nosi zwłaszcza latem:)) o tak mnie ta duchota też wykańcza chociaż dzisiaj troszkę odpuściło :)) pozdrawiam Viola

    ps. mam prośbę jak możesz to podeślij mi wzorek na police9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności. Przypomniała mi się moja siateczka którą wydałam, a potem tego żałowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna ten siateczkowy sweterek,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowa bluzeczka!!!Pozdrawiam i zmykam do lodówki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są Twoje prace na drutach i przepiękne kwiaty
    Pozdrawiam Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anitko, już jestem i serdecznie dziękuję za słowa wsparcia:)
    Piękna bluzeczka, pięknie sobie poradziłaś a tak się bałaś coś zrobić poza chustą. Na prawdę, wyszła cudownie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka bombowa, ten wzór jest zajefajny!

    OdpowiedzUsuń