piątek, 30 listopada 2012

CHUSTA ENTRELAC

Witam serdecznie:))
Jak wspominałam w poprzednim poście "opanowałam" w końcu entrelacową chustę.Po dwóch dniach intensywnych opadów w końcu rozpogodziło się i mogłam zrobić zdjęcia Nie wiem czego się tak bałam bo omijałam ten sposób dziergania szerokim łukiem a okazał się bardzo prosty.
Oczywiście bez kursiku KRYŚKI nie dałabym rady.
Krysiu bardzo Ci dziękuję:))))



                                  

           Nie jest może idealnie ale i tak jestem bardzo zadowolona.Wyszła troszeczkę "paskowata" no ale to wina włóczki ,tak została zafarbowana.Teraz robię z Magic Fine i jest ok .
Dane techniczne:
Włóczka-Angora Special BD   1 motek
Druty-KP 4,5 mm
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.
I jeszcze jedno zdjęcie które znalazłam na  kompie  .
Jeden z najbardziej kontrowersyjnych pomników w Polsce.Pomnik Chrystusa Króla w Świebodzinie-tak to są moje okolice.

                                  

Pozdrawiam gorąco Anita

10 komentarzy:

  1. Cudna chusta :-)
    A paski tylko dodają jej uroku. Wg mnie jest wspaniała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wyszła,ten wzór wygląda na nie wiadomo jak skomplikowany a okazuje sie bardzo prosty,też długo się do niego przymierzałam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ją nadal omijam łukiem a jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te chusty są piękne ja też na taką choruję pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Paseczki dodają jej uroku:)Uwielbiam robić entrelaci:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. hej,a ja jestem właśnie za świebodzina:) też chcę taką chustę wydziergać:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda ta chusta i ma cudne kolory :)) pozdrawiam cieplutko Viola
    ps. Pomnik miałam okazję oglądać jak jechałam nad morze ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna chusta:)))Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękna:)gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń