czwartek, 26 stycznia 2017

Po przerwie

  Witam serdecznie.Nadszedł już chyba czas żeby zmieścić jakis post i dać znać że żyję.
Ano żyję i coś tam dziergam,nie jest tego tak dużo jak jeszcze np dwa lata temu ale na drutać jakaś wełenka ciągle jest.
   Dzisiaj pokażę komplet zimowy który wydziergałam dla siebie.Postawiłam na Malabrigo jak przez ostatnie  lata .I tak oto powstała chusta i czapka.














   I do kompletu czapka.



  Włóczka Malabrigo Rios kolor Cloud Sunshine
Na czapkę i chustę zużyłam cztery moteczki tej cudownej wełenki.

I tak z rozpędu wydziergałam jeszcze jedną czapke do otulacza z zeszłej zimy tego


  Zostało mi pół moteczka włóczki-Malabrigo Worsted na czapkę starczyło.


Pozdrawiam serdecznie Anita


10 komentarzy:

  1. Piękny komplecik a i druga czapka superowa- już czuję tą miękkość ummmm cudnie tak się otulić . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się pdooba taki komplet. Wydaje się być bardzo ciekawy.

      Usuń
  2. Piękne czapki i chusta w ślicznych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne udziergi, miło, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że nie tylko ja mam problem z systematycznością.Piękne rzeczy wykonałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo eleganckie czapy i komplecik uroczo spokojny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Did you know there's a 12 word phrase you can tell your partner... that will trigger deep feelings of love and impulsive attraction to you deep inside his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, treasure and protect you with his entire heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Love Impulse

    This impulse is so built-in to a man's mind that it will make him try harder than before to make your relationship the best part of both of your lives.

    Matter-of-fact, fueling this powerful impulse is absolutely binding to having the best possible relationship with your man that once you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately find him open his heart and soul for you in such a way he's never expressed before and he will identify you as the one and only woman in the world who has ever truly understood him.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there! I just want to offer you a huge thumbs up for the great information you have here on this post. I’ll be coming back to your website for more soon.동해출장샵
    삼척출장샵
    속초출장샵
    원주출장샵
    강릉출장샵
    춘천출장샵

    OdpowiedzUsuń