niedziela, 6 kwietnia 2014

Malinowa poprawiona

W komentarzach pod poprzednim postem Elusiek zapytała czy sprułam malinową Echo z błędem którą pokazywałam (tutaj) .Aż się uśmiechnęłam bo akurat ją kończyłam,tylko zrezygnowałam z nupek .Oto ona.


Bardzo trudno uchwycić rzeczywisty kolor ale to taka" Dropsowa" czerwień,czyli malinka.:))))
Dziękuje bardzo za każde odwiedziny,za kazde ciepłe słowo.......
Mam nadzieje że po remoncie bedę miała więcej czasu na blogowanie.
Pozdrawiam serdecznie,życzę cudownej niedzieli Anita

12 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękna mgiełka!pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak sprułaś :). Ta jest równie piękna, no i nie ma "tego czegoś". Ja lubię jak Echo jest zakończona "na gładko". Podziwiam Twoją wytrwałość, Anitko. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna mgiełka, jednym słowem super chusta!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To super że już jest ta cudna malinka ,wygląda wspaniale .
    Pozdrawiam Anitko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta, a kolor bardzo mnie zaciekawił, lubię taką malinową czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję cierpliwości w poprawianiu. Ta dziura była niezłym szokiem. Ale końcowy efekt jest cudowny. Z resztą co tu się dziwić. Druty w tak zdolnych rękach i od razy takie oto cudeńka wychodzą. Pozdrawiam serdecznie AGA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna;- jak zresztą wszystkie twoje chusty.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny "wybieg" zastosowałaś :) jestem pod wrażeniem tej chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mistrzynią robienia CHUST!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo było mi smutno jak widziałam przykre zdarzenie z dziurą - chyba bym płakała. Pięknie poprawiłaś. Efekt przepiękny. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to drutowy Terminator jesteś :) Podziwiam Twoją efektywność! Chusta przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna malinowa mgiełka ! Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń