wtorek, 12 lipca 2016

Kocyki

  Witam serdecznie :)
Nadal brakuje mi chęci i czasu żeby dziergać no ale musiałam się przemóc i tak o to powstały dwa kocyki o których wspominałam w poprzednim poście.
Pierwszy bawełniany,jako że dzieciątko ma przyjść na świat za dwa tygodnie czyli w sam środek lata.
Zrobiłam go z włóczki Baby cotton Gazal w kolorze miętowo szarym.









    Zużyłam cztery moteczki włóczki.
Wzór zygzaków na druty dostępny tutaj

   Drugi kocyk powstał z Baby merino Dropsa.











    Zużyłam również cztery moteczki włóczki
Wzór również Dropsa klik
Nie trzymałam się ściśle opisu,zrobiłam więcej motywów ażuru .


 

   Kocyki już oczekują na narodziny malutkiej dziewczynki :)

pozdrawiam Anita

11 komentarzy:

  1. Anitko oba kocyki są śliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kocyki. Sama w taki dzianinkowy bym się wtuliła

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kocyki :-) Obydwa piękne i obydwa bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kocyki, a szczególnie ten miętowo-szary. Podziwiam za piękne dokładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, zwłaszcza ten drugi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kocyki są piękne. W pierwzym świetnie wspólgrają kolory z wzorem a drugi jest piękny... bo biały :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kocyki :) maluszkowi będzie cieplutko i milutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. As reported by Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh on average 19 KG lighter than we do.

    (By the way, it is not about genetics or some secret exercise and EVERYTHING to about "how" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", and not "what"...

    TAP this link to reveal if this short questionnaire can help you decipher your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń