wtorek, 26 lutego 2013

Ashton Shawlette

Witam serdecznie:)
Internet jakoś się "kula" więc mogę pokazać kolejną zaległą pracę.
Jak to w moim przypadku jest to chusta  ashton-shawlette by Dee O'Keefe.Wzór darmowy dostępny na Ravelry.Jakiś czes temu ściągnęłam kilkanaście darmowych wzorów które chciałabym wydziergać i tak po malutku  realizuję ten projekt.






Zrobiłam ją z jednego motka Angory Special na drutach 4,5mm.
Wyszła bardzo duża,lekka i puszysta.Podarowałam ją dla cioci męża która wraz z wujkiem 17 lutego obchodzili 50-tą rocznicę ślubu.Nie było wielkiej imprezy tylko małe przyjęcie bo ciocia od dwóch miesięcy walczy z nowotworem a rokowania są złe:(((
Bardzo dziękuję za wszystkie tak miłe komentarze dotyczące "wrzosowej mgiełki" dla mnie robienie takich chust to sama przyjemność a jak jeszcze właścicielka jest zadowolona to czego chcieć więcej...
Pozdrawiam gorąco Anita

29 komentarzy:

  1. Chusta wygląda ślicznie i podoba mi się ten wzorek :) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu:)
      Mi też bardzo podoba się ten wzorek,prosty a efektowny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudna chusta :-)
    Świetny wzór wybrałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Nie umiem oderwać oczu od takich chust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Takie chusty dzierga się bardzo prosta,tylko drutki w dłonie i do dzieła:)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Przepiękna :)) Aż mnie zatkało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:)
      chusta jedna z mniej skomplikowanych,taka do dziergania przed telewizorem.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. az dziwne, że mało skomplikowana - bo efektowna jest ale skoro tak, to wyjątkowa zaleta wzoru:) chusta piękna na piękna rocznicę :) kolor mi się wyjątkowo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo efektowna chusta i dość łatwa wygląda ładnie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. 17 lutego obchodziłam 4 rocznicę ślubu. Ciepłe myśli wysyłam Cioci i Tobie. Chusta piękna, takie ciepło zaklęte w oczkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna!!!!Zwiewna i delikatna :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta. Ale zasmuciła mnie ta informacja o Cioci. Czy próbowała terapii Gersona? Jest o tym film na you tube. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta,ciocia na pewno jest zachwycona prezentem :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta:) Angora fajnie wygląda w tym wzorze. Pozdrawiam. Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta chusta jest przepiękna!!!Cieplutka z samego wyglądu:)))Pozdrawiam cię Anitko serdecznie:)))Ja właśnie zrobiłam Revontuli teraz tylko muszę zblokować:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne cudeńko Anitki:))Podoba mi się wzorek,lubię listki a te wyglądają ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta jest wspaniała! Dziękuję za linka do wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie Twoje prace są piękne. Widać,że druty, to Twoja miłość.Pozdrawiam Maria 51.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna chusta, uwielbiam takie, choć znam je tylko ze zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladna, po prostu slow mi brak, chcialbym taka zrobic, gdzie moge dostac taki wzor,
    anna. staszalek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne ażurki i fantastyczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń